Gokväll!

Nyss kommit hem från chrilles föräldrar, vi stack dit efter vi ätit. Satt och tittade på tv och hade det mysigt. Stack till sjukhuset innan för jag hade världens kramp i magen men när jag väl kom fram så var det över. Bestämde mig för att ringa min läkare i Trelleborg istället så att hon kan få undersöka mig, det känns inte som att mitt var akut eftersom jag inte hade ont längre. Så imorgon ringer jag och hoppas på att få en tid antingen på tisdag eller torsdag :).

Så vad händer i veckan? Mja, imorgon är det tvätta som stå på schemat, elva till tre tvättar vi och klockan tio ska vi sticka till djuraffären och handla hem allt som netski behöver till lilla kenza :) Hon kommer ju hem om 6 dagar. Sen när Chrille slutat jobba ska vi sticka till gymmet. Tisdag har jag inget planerat, egentligen skola men eftersom jag antagligen ska hoppa av så struntar jag i att gå på föreläsningarna sålänge. Kanske gör tentan i Januari men fram tills dess ska jag itne dit! På onsdag ska jag jobba från 8 till halv 4. Torsdag och framår har vi inget planerat, men hoppas på en mysig helg med massa filmer och mys! Längesedan vi hade en hemmakväll.

Aja, nu ska jag inte babbla mer här, ska bädda ner mig och titta på tv med den jag älskar mest <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0