Tja!

Sitter och fixar med lite musik till nästan helg då vi ska ner till trelleborg igen. Jan fyller 50 och det ska firas på lördag, då även Mirela fyller år :) Ska snart börja bränna skivorna, för det kommer bli en del.
Idag stack jag och hjärtat till gymmet vid elva tiden och tränade rygg, axlar och lite mage. Lite träningsverk har jag i axlarna, jobbigt! Och så ska jag jobba imorgon, kommer vara jobbigt om jag fortfarande har träningsvekr då. Aja, ska inte klaga. Efter gymmet stack vi hem och duschade för att sedan köra till en lägenhetsvisning. Lägenheten var lite större än den vi tittade på sist, dock lika mycket som ska renoveras, men det är så vi vill ha det så det är perfekt! Hoppas nu bara inte att det finns någon annan som vill ha den.

Nu ska jag börja bränna skivorna och sedan ska vi titta på entourage, eller hur det nu stavas. Chrille som ville se på den serien så vi får väl göra det. Hoppas bara att den är bra!


Kommentarer
Mirela

Kommer du ner den 27e också kattiiiis ? :D

2009-11-16 @ 00:30:07
stocklyn

haha åfan.. :P haft en bra helg annars? KRAM

2009-11-16 @ 23:02:54
URL: http://stocklyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0