miiip

Myaig lördag det har varit idag. Egentligen skulle vi sticka ut men i och med att det var sååå tråkigt väder så struntade vi i det. Vid tolv stack vi och tränade sen stack vi hem och så. Sen lagade jag mat, idag blev det kotlett med potatis och sås, mumsigt :) Affe kom också förbi en runda, vi tittade på ice age 3 haha, den var ganska rolig faktiskt.
Nu är hjärtat mitt inne i duschen och sen blir det antingen lite tv eller så kanske vi sätter på en film, vi får se.
Imorgon är det söndag och chrilles bror och hans flickvän kommer hit, wiie ska bli roligt. Men först ska vi förhoppningsvis hinna till gymmet. Sen blir det middag och så hos chrilles föräldrar, mys.

Tenta på måndag så jag ska plugga, och så ska jag göra klart mitt arbete imorgon också, tråkigt men måste göras.
Nej nu ska jag titta på tv med älskling, ha en trevlig lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0