Tjena fiskar

Det har varit ganska dålig uppdatering, i know. men jag har jobbat och jobbat.. och jobbat lite till. Igår var jag framme med tåget klockan sex, sprang till bussen för att hinnna till gymmet och vara där tio i för att sedan vara med på ett Body Combat pass. Efter en timmes pass gick jag ut och körde styrketräning med netski och hjärtat, var väl hemma vid nio tiden, åt middag och givk och la mig.

Idag gick jag upp halv fem som vanligt då jag ska jobba. Gjorde i ordning mat och sedan åkte jag mot jobbet. Var hemma halv sex igen och möttes av mitt hjärta, åkte vidare till hans föräldrar (är fortfarande här) och käkade middag. Har tittat lite tv och nu märker jag hur trött jag börjar bli. Det blir så långa dagar när jag jobbar :/ men pengarna behövs så det är nice. Nästa månadslön kommer sitta fint i plånkan.

Imorgon ska jag också upp tidigt, dock inte halv fem men kvart i sex iaf, börjar skolan klockan åtta och skavara där till tolv. Sen sticker jag hem och börjar packa ner lite inför helgens utflyckt till Martin och Maria (och lille frits, haha) :) När hjärtat slutat jobba så kör / åker vi dit och stannar till Söndag, ska bli mysigt. Nu kom älskling ut från duschen så nu ska jag inte sitta här och babbla, godnatt fuckers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0