Tjolahopp

Åkte in till skolan idag för att ha föreläsning, väl framme ser jag hela klassen sitta där inne och klappa åt något. Jaha!? vi började viss åtta idag, men det hade till och med läraren missat så vi kom inte förrän klockan tio, haha. Nu är jag iaf hemma igen och har precis pratat med en mäklare om en visning på en lägenhet, förhoppningsvis får vi en tid tills på måndag och så får vi se hur det går :) Ska bli roligt i alla fall.

Skolan idag var precis som vanligt ganska onödig, men jag lämnade in min studieuppgift fyra så det är ju alltid något. Nu är det bara den jävla maknadskommunikationsplanen som ska göras, jag VILL inte, jag KAN inte!! Men men, får väl ta och sätta igång någon dag.. snart.

Idag händer det inte allt för mycket, eller jo, netzki ska börja träna med oss nere på sats, ska bli roligt. Vi skriver in henne idag, sen efteråt ska vi träna rygg och biceps. Vi får dock se hur det går med träningen eftersom det är öppet hus där nere idag och gratis träning, kommer vara S M O C K A T med folk antar jag. Men vi får se, lite träning ska vi iaf hinna med innan vi ska hem igen för att se på Desperate Housewives, we like!

Nej nu ska jag inte sitta och babbla mer utan jag ska ta och göra mig en macka. Sen ska jag väl börja göra det förbannade arbetet också, nu när jag väl är hemma tidigt får jag passa på. Ha det godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0