Through the window

Hej igen!

Nu är jag äntligen klar med tvätten, jag har städat, diskar och hunnit duscha också. Snart tänkte jag föna mitt hår och locka det lite, kanske sminka mig också. Det var ett jävla bra tag sedan jag sminkade mig så varför inte! Får använda mitt nya smink från e.l.f, jag gillar det massor. Och billigt var det också, det klagar man inte på.

Ska man försöka sig på att ta ett litet foto också kanske, en dagens. Bloggen är sååå tråkig utan bilder men ska jag vara ärlig så orkar jag aldrig ta bilder, det är tråkigt, och ännu tråkigare att lägga in dom på datorn, men kanske. Ska göra mig iordning nu i alla fall.

Lyssna på denna sålänge, mycket bra! Och jag brukar INTE gilla 50 cent men denna är super.

50 cent feat. Lupe Fiasco - Through the window



Kommentarer
anna

amen nu børjar du bli SKICKLIGT dålig på uppdatering! fyyy på dig!

2010-04-27 @ 13:51:34
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0