Snart åker vi till kreta :)

TJA!

Ett bra tag sedan jag skrev nu men har inte alls haft lust, sen vet jag inte vad jag ska skriva heller.
Såg nyss att lillnetzki skrivit att jag skulle uppdater så då gör jag det.

Har haft semester i två veckor och det är skönt, om TRE dagar åker vi till kreta och det ska bli så skööööööönt, längtar. Nu sitter jag och kollar lite på datorn och förhoppningsvis så sätter vi på någon film när Chrille och Sören kommit hem från affären.

Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjort de senaste veckorna men lite summerat.

- Jag slutade på jobbet!
- Sören & Anna flyttade hem :)
- Kom in på högskolan, barndoms- och ungdomsvetenskap, börjar 1 sep.
- Har tränat extra flitigt och lyckats gå ner en hel del.

Och nu kommer jag inte på mer just nu, blir en uppdatering med massa bilder när vi kommit hem från kreta, PUSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0