God Jul & Gott Nytt År!

I torsdags eftermiddag tog jag och Älsk bilen som vi fick låna av hans föräldrar och började köra mot Trelleborg, vi hann inte långt innan det var stpp på motorvägen på grund av snökaoset, men vi svängde av mot Landskrona och yrade rundor, när vi sedan hittade tillbaka till motorvägen hade vi kommit förbi all kö så den slapp vi stå och vänta i. Sedan gick bilfärden som smort och vi kom fram lite efter fyra tror jag. Möttes av en glad familj :)
Julafton var trevlig och mysig, alla verkade vara nöjda med sina julklappar, det tycker vi om. Jag och älsk fick pengar, nya sängkläder, två nya knivar samt lite smått och gott. Jag åt alldeles förmycket mat och kakor men det är så det ska vara när det är Jul :) Vi stannade i Trelleborg till Söndag då vi tog bilen och körde tillbaka, snökaoset var över och vi var hemma på en timme. Tråkigt nog blev både jag och Chrille sjuka på söndagen, det blev direkt hem i soffan och bara vila, och det har vi gjort sen dess, snart tre dagar, det suger! & jag fick nyss reda på att vi smittat hela familjen hemma i Trelleborg..

Jag vill så gärna till gymmet, men eftersom jag är sjuk från och till hela tiden så hinner jag inte dit förrän nästa sjukdom kommer och sätter sig, MÖG! Men imorgon ska jag dit, om jag är bättre ska jag styrketräna och gå på pass, är jag inte bättre ska jag bara gå på bandet, det är ju precis som att gå ute, det klarar jag :) (hoppas jag). Nu börjar Pirates så jag hinner inte skriva mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0