My life would suck without you

Hejhopp!

FAN vad det snöar ute idag!!! Och kallt är det också. Hoppas att det inte blir alldeles för mycket kaos sen när vi ska köra ner mot Trelleborg, skulle visst snöa ännu mer där nere, meen vi kommer fram, positiva tankar Katja! Nu sitter jag i vår underbart sköna liggfåtölj och lyssnar på musik, kollar bloggar och dricker lite pepsi max .) Snart tänkte jag bränna en skiva så vi har lite nytt & bra att lyssna på sen när vi ska köra till Mammi.

Igår fick jag en tidig julklapp av mitt hjärta, Donkey Kong till Wii som jag länge tjatat om :) Spelade lite igår och måste säga att jag älskar det, ett perfekt spel till lilla mig, trots att det är från 3 år haha. Men jag undrar om en treåring verkligen klarar ett sånt spel, gör dom det? Jag menar tre år, barnen är ju fortfarande bebisar ju :P

Nu får jag börja fixa lite låtar till skivan så jag hinner packa också, puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0