ONT!

Än så länge har min dag inte alls varit bra.. Började med att jag gick upp vid fem tiden som vanligt då jag jobbar. Efter att ha gjort lite mackor fick jag världens magknip, jag tänkte att det skulle gå över så jag åkte till jobb i alla fall. På tåget gjorde det ganska ont så jag kunde inte somna, väl framme på jobb kunde jag kanppt gå. Hela vänstra sidan gjorde ont, tog jag ett steg med vänster fot kunde jag kanppt fortsätta. Gick in på jobb, jobbade i ca 30 minuter sen fick jag lägga mig ner. Där låg jag till klockan var kvart i elva sen åkte jag hem. Hela vägen hem mådde jag sjuuukt illa men nu är det värsta över. Ska vila lite till så jag inte blir sjuk eller något..

Ikväll kommer Nettan och Kalle och käkar här hos oss, ska blir trevligt. Det blir korvstoganof till middag, lätt och gott. Chrille och Sever ska hämta vår nya soffa idag, jag lääängtar! :) Nej nu ska jag vila, godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0