Snart dags för en ny vecka

Tja tja!

Haft en bra söndag? Det har jag! Halv två stack vi ner och tränade idag, det blev 40 minuter på crosstrainern och 20 minuter mage, efteråt kände jag mig nöjd. Åkte sedan hem till Chrilles föräldrar och där har vi varit till nu ikväll. Åkte hem och började laga frikadeller som vi ska äta imorgon, och potatissallad har jag också gjort. Ska bli mycket gott!

Imorgon ska jag jobba, har dock hört att det skulle bli snöstorm igen så får hoppas jag kommer hem från jobb.. annars får jag gå tidigare så jag kommer hem.. hade varit mindre roligt att sitta fast där mitt ute på landet haha. Imorgon efter jobb sticker vi till gymmet igen, antingen går jag på ett pass eller så blir det crosstrainern igen.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0