X-factor.

Idag var jag och hjärtat mitt och handlade lite. Vi fick låna hans föräldrars bil så vi kunde storhandla. Stack snabbt till Clas Ohlsson och köpte nya såna där uttag. Sen gick vi in en snabbis på Ikea.. Där handlade vi två gardinstångar, två gardinpar, en salladsskål, fler bestick.. Sen var det dags för maxi där vi köpte massa mat, så nu är kyl och frys fulla, känns bra.

Sitter och tittar på X-factor nu.. Hjärtat är ute i halle och målar så fint. Duktig är han min finaste.

Imorgon börjar vi dagen med att sticka och träna. Vid ett tiden kommer pappa med familj och hälsar på, guuud vad jag längtar. Ett bra tag sedan jag träffade dom. Men imorgon så gäller det, dom stannar på middag sen åker dom hem på kvällen igen.

Nej nu ska jag titta tv och sen lyssna massa musik. Ha en trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0