10 snabba!

1. Var och när vaknade du i morse?
I min säng runt halv sex tiden (somnade dock om efter att hjärtat gått iväg till jobbet)
2. Sover du naken eller i pyjamas?
Oftast med en stor t-shirt!
3. När grät du senast?
För en vecka sen typ, när jag högg mig själv i handen med kniven :/
4. Vilken är din senaste lögn?
Ärligt? Jag har ingen aning!
5. När var du senast naken och vart?

Typ exakt en timme sedan, duschade.
6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?
Två timmar sedan. Från Besa: Jadå det gör vi. Puss
7. Vad ville du bli när du var liten?
Målare.
8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
I ett varmt land med massa sol och med mitt hjärta.
9. Vilket är ditt bästa fyllekäk?
Kebab ska det vara! (Med mycket lök, hih)
10. Vad gör du just nu?
Svarar på dessa astråkiga frågorna...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0