På jobb..

Tjatja!
Är på jobb nu och slutar om exakt en halvtimme. Det fanns inte så jätte mycket att göra nu mot slutet så Jan sa: "Gå in och sätt dig vid datorn så ser du viktig ut" haha så det gjorde jag. Idag efter jobb vet jag inte om jag ska träna än, borde kanske ta en ledig dag idag eftersom jag är hemma halv sex, annars blir det bara ännu senare.

Igår kopplade jag in vårt modem så nu har vi internet hemma, hur skönt som helst. Nu slipper jag det mobila bredbandet som suger stort. Idag blir vi klara med vardasrummet, eller ja Chrille blir klar eftersom det är han som målar. Men så skönt det ska bli att kunna vara i vardagsrummet igen. Nej nu ska jag titta vidare på nätet, Haj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0