Sista lediga dagen!

Sista lediga dagen idag då. Jobb både imorgon och på torsdag. på fredag ska jag till sjukhuset och se vad det är med min mage.. Idag ska jag kaanske träffa Sara, om inte det så åker jag nog hem till C:s föräldrar och är där tills vi ska träna :) Idag ska jag och Netta gå på Danspass, hahaha herregud, jag kommer dö av skratt, jag är stel som en stolpe. Linda och hennes kompis ska också vara med på passet så det kommer nog bli roligt.
Nu ska jag titta på våra bästa år och bara ta det lugnt.

Ska nog snart gå ner i källaren och hämta opp min sladd som går från dator till mobil så ska jag föra över alla bilder, har asmånga. Så det blir antagligen en bildbomb sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0