Städa, tvätta, plugga & träna!

Tja!
Idag är jag ledig från jobb, ganska skönt faktiskt. Håller på att tvätta nu, städa har jag redan gjort och ska snart förbereda kvällsmaten! Lika bra att göra det nu eftersom vi ska träna när hjärtat slutat jobba. Imorgon har jag tenta i affärs och verksamhetslogistik, NOT FUN! Kommer aldrig klara den, men ska gå dit iaf. 14- 18 är tentatiden, men jag kommer väl vara klar efter en kvart, tråkigt då att man måste sitta i minst en timme. Aja, det löser sig.

Mamma & eventuellt familjen kommer hit på lördag och hälsar på. Ska bli roligt att träffa dom igen och dom ska få se lägenheten :) Vet inte hur länge dom stannar men förhoppningsvis hittar vi på något roligt. Nu ska jag fortsätta bädda sängen som jag höll på med, haha! Hörs senare då ska jag visa bilder på vårt nymålade vardagsrum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0