Hoppas på sol i eftermiddag!

Hejhej!

Idag är jag ledig och det är såå skönt! Just nu håller jag på med tvätten.. Städat & diskat har jag redan gjort så nu luktar det fräsht i hela lägenheten, det gillar jag :) Idag tänkte jag sola lite på balkongen senare, solen har inte nått Helsingborg än, men i eftermiddag ska det ju bli upp till 26 grader typ så det hoppas jag på.

Chrille ska på firmafest ikväll så han och några vänner ska vara här lite först och dricka lite, sen sicker dom vidare ut för middag och lite fest. Han ville dock inte med ut så jag väntar hemma på honom så kanske det blir någon film ikväll. Ska se om jag kan hitta någon som verkar bra, tips?

Ska kolla lite tv nu innan det är dags att sticka ner i tvättstugan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0