Promenad med Nettan ♥

Hej hej svettig tjej!

Herregud så varmt det är. Kom precis hem efter en timmes promenad med Nettan, mycket mycket trevligt. Vi gick nere vid hamnen sen ut mot gröningen och vidare till stranden som jag inte vet vad den heter haha :) Men mysigt var det i alla fall ♥

Nu sitter jag här och svettas mer än någonsin, in i duschen efter jag skrivet här, JATACK! Chrille är iväg och fixar med vardagsrummet så jag är hemma i någon timme till tror jag, sen blir det mat. Idag blir det chili con carne, läängesedan jag åt det, inte sedan den gången jag och Nettan skulle göra det och det misslyckades, bara för att jag envisades om att köpa sån där färdig kryddmix, hahaha! Äckligt blev det och självklart var vi ganska många som skulle äta så vi gjorde ett helt lass.

Oj, nu ringde chrille! Måste börja med maten, hann inte ens duscha. Så idag bjuder jag på ett stycke svettig flickvän! PUSS


Kommentarer
Nettan

det var jätte mysigt sötis! tack för promenaden =) pusspuss

2010-07-15 @ 10:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0