Rasmus Seebach - Lidt i fem

Heeeeeeeeej!

Nej jag är inte glad, haha, sitter här i min ensamhet och saknar min lilla fis. Men han kommer väl hem snart, hoppas jag. Idag har jag jobbat, för sista gången denna veckan, skönt. Chefen fick mig tillochmed att jobba nästa feredag, men han skulle bjuda på god lunch eftersom att jag snart slutar :)

Åååh, igår!! Jag var inne på Mah:s hemsida och såg att vi hade upprop i skolan den 24 aug, och vi är ju på semester till den 26. Jag och Anna fick panik och trodde skolan började då, men det visade ju sig att det bara var upprop.. typ bekräftelse att man ska studera, skolan börjar den 1 september så det är najs. Lääängtar riktigt mycket nu! Pratade med min bästa Maida idag och hon berättade lite om hur det är, ska bli spännande. Det enda jag har lite panik över är att det är mycket grupparbete & att man inte får välja praktikplats själv, jag vill ju helst vara i helsingborg såklart, meeeen det ska gå så bra så.

Nu tänkte jag göra lite mat, eller ska jag vänta så hjärtat får varm mat, annars kan han ju värma, får se. Puss

orkar inte hitta låten på tuben, gå in och lyssna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0