So you think you can dance

Hejhejhej!

Idag är jag ledig, precis som jag brukar vara på fredagar. Skönt, men det innebär även tvätt och städdag, mindre roligt men måste göras. Just nu sitter jag och tittar lite tv och skriver här. Vid tolv kommer mormor och hennes bror på besök, dom har inte sett lägenheten så idag passade bra i och med att jag är ledig!

Senare ska vi även träna och kanske hem till Chrilles kompis, han ska fixa deras vardagsrum, så får väl sätta igång innan dom kommer hem från semestern. ja, sen händer det inte så mycket. Kanske gå en runda med Nettan ikväll, hade varit mysigt att gå en runda på kvällen när det är lite halvkyligt men solen fortfarande är uppe.

Ska äta en macka snabbt sen måste jag gå ner med alla sopor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0