Fortfarande sjuk..

Det blir inga roligt inlägg när jag är sjuk, inte för att dom brukar vara roliga..
Sitter här hemma och fick stanna hemma från jobb idag också, stannar nog hemma imorgon också för jag verkar inte bli bättre :( Tråkigt nu när Sören kommer ner och allt, men jag hoppas att jag blir frisk snart i alla fall.

Det som suger allra mest är att jag missat 4 jobbdagar, och eftersom jag är timanställd får jag ingen ersättning som 80 % som alla andra får. Nej jag missar helt enkelt 3000 kr + semesterpengar :( inte alls roligt. Men finns inte mycket jag kan göra när jag är sjuk.. finns inget värre än att vara på jobb när man är sjuk.

Nog med sjuksnacket. Har bara legat i soffan hela dagen, kollat på mitt favorit, the F-word eller vad det heter med Gordon Ramsey! Han är kung, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0