Hur kan man bara försvinna?

Jag förstår inte att en människa kan vara levande en dag och nästa dag inte finnas.. Hur då inte finnas, vart tar människan vägen? Det är hemskt att det händer! Bara jag skriver nu får jag rysningar längs hela kroppen, för jag kan verkligen inte förstå.. det är det nog ingen som kan.

Vi gick högstadiet tillsammans, eller inte tillsammans som i samma klass utan på samma skola. Jag kommer ihåg att du var vän med en del från min klass. Jag kände inte dig, sa kanske Hej någon gång men mer än så var det inte. Men nu när jag läser om vad som hänt med dig och din pojkvän kan inte låta bli att undra.. Hur är det möjligt att bara försvinna? Det är så hemskt att du bara hann bli 20 år gammal. Men jag hoppas verkligen att du och din pojkvän har det bra där ni är och att ni alltid får vara tillsammans. Vila i frid.


Trots att jag inte kände dem personligen så tar det på mig. Det var precis som när L gick bort. Då gick vi på högstadiet. Jag hade ingen aning om vem tjejen var men än idag kan jag fortfarande tänka på henne. Jag minns att en hel del från skolan kände henne och det var verkligen en sorglig period. Jag lider verkligen med er alla som förlorat någon nära.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0