I see you

Var nere i stan för en stund sedan och skulle titta på hm efter en finfin tröja jag sett. Men självklart fanns det bara L kvar, bajs! Jag ska dock ner till stan på fredag nästa vecka tror jag, och då måste jag hitta den. Får åka ut till väla och se om dom har den där annars.

Wie, jag hittade några filmer som verkade bra så dom är påväg till mig nu. Hoppas dom blir klara till ikväll så att vi kan se en av dom då. Alice i underlandet, precious och någon till.. Hoppas bara att kvalliten är bra, men enligt kommentarerna så skulle den vara det. Aja, nog om det. Nu ska jag in i duschen! PUSS.



Kommentarer
simone

Så jävla typiskt :/

2010-03-19 @ 12:36:41
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0