Potatissallad

Miip!

Sitter i soffan och väntar på att våra bästa år ska börja. Ja jag vet, geek! Men jag gillar det haha. Tvätten är i full gång nere i tvättstugan, sista maskinen är inne i torktummlaren och resten hänger på tork. Bara lagom tråkigt att den där jävla fläkten inte funkar så det kommer ta en evighet innan det är torrt. Aja, nog om det.

Sitter och käkar lite potatissallad, inte världens nyttigaste frukost men vi har inget bröd hemma och jag orkar inte gå ner och handla så då fick det bli det. När hjärtat slutat jobba så åker vi mot Trelleborg vid 5 tiden. Möter upp familjen och sticker och käkar någonstans när vi kommit fram, ska bli mysigt. Tar nog med mig datorn så det blir kanske lite uppdatering där nere, annars får ni ha en bra helg.

Och föresten. På jobb har jag gjort former och sedan fyllt med betong så att det skulle bli fina krukor. Igår när jag var på jobb så var dom båda klara och mycket fina. Ska göra en fyrkantig till så vi kan ha dem till våra fina små "palmträd" HAHA. Skulle försöka ta hem båda två men shit vad tunga dom var.. Jag fick i alla fall med mig den lilla runda, den blir nog fin med en blomma i eller kanske lite dekorationssand och ljus. Får se vad det blir.


Kommentarer
anna

tack så mkt katt :D jag är dock sjuk :( men får ta det lugnt.. :)

2010-03-05 @ 11:02:08
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0