As we enter

Heeeej :)

Jag vaknade nyss och klänner mig helt förvirrad på vilken dag det är. Igår var vi hemma hos Chrilles föräldrar och grillade gott! Sen imorse skulle Chrilles pappa över till Kastrup för att hämta brodern som varit iväg i USA, så vi hängde med. Jag tror att jag gick upp vid sex, kanske inte jätte tidigt men jag behövde sova mer, så när vi var hemma vid tio så somnade vi om och vaknade nu vid halv ett tiden, och plötsligt kändes det som att jag hade sovit en natt till, haha skumt det där. Men det är i alla fall Lördag idag ifall det finns fler förvirrade där ute.

Nu håller Chrille på att måla inne i sovrummet, det kommer bli helt klart imorgon så då flyttar vi in sängar och så i sovrummet igen, ska bli sköööönt! Lägger upp bilder sen imorgon så ni får se hur det ser ut :) Nu ska jag spela Harry Potter och klara spelet! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0