En helg med mina favoriter

Heej!

Har inte alls hunnit blogga i veckan, för mycket med jobb och träning som tagit all min tid, och självklart mitt hjärta:) I helgen fick jag en mycket mycket mycket rolig överaskning. Jag vaknade på lördag morgon runt 6 tiden av att chrille, anna och sören står och hoppar samtidigt som dom klappar och mjauar, haha. Min små saker hade kommit ner till mig utan att jag fick veta, så himla skönt att se dom igen. Tur att dom snart flyttar ner till oss.

Så helgen spenderades med alla mina favoriter. Det var så himla roligt att se allas reaktioner när dom såg anna och sören. HAH nettan som halvsov när vi kom fick sig en mindre chock, och chrilles föräldrar som kom hem efter hen helg i danmark. Vi satte oss i köket allihop och när dom tillslut fick sun på dom fick dom sig en megachock, så himla roligt :) Tack för den supermysiga helgen mina vänner :) Saknar er.

Så jaa, det vad var som hände i helgen. Nu iveckan har jag bara jobbat, och jobbat och tränat lite på det. Usch, dagarna går så snabbt men samtidigt såååå sakta. Jag vill ju bara ha augusti nu så vi kan resa och sedan (förhoppningsvis) börja i skolan 1 september. I LIKE!

Nu ska jag titta lite på tv tänkte jag, och smaska ner en liten bit chocklad (I know, inte tillåtet, men bara idag) hihi.
Puss på er.


Kommentarer
mjausi

mjaaaaaaaaaaauuu har haft en kalaaaasfin helg! saknar er redan. kraaam

2010-05-26 @ 20:43:54
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0