Fredagkväll

Hej!

Vilken härlig dag det har varit idag. Lite tråkigt att molnen inte försvinner helt, men sålänge det är varmt så ska vi inte klaga. Innan på gymmet så tränade jag lite bröst och sedan 40 minuter på crosstrainern. Det tyckte jag var bra jobbet med tanke på att jag inte alls var så sugen på att träna. Kör lite mer imorgon istället!

Jag & hjärtat ligger här i soffan och tittar lite på talang, ganska tråkigt avsnitt.. och hjärtat har minsan somnat, där ser man. Får väcka honom snart så jag hinner massera honom innan vi ska titta på film. Har laddat ner en del så vi får se om någon är värd att titta på.

Nu ska jag väcka lillchrille, ha en trevlig fredag.

Hoppas på fint väder imorgon så man kan sätta sig nere i stan och bara njuta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0