iPod nano 8GB Pink

Hej igen!

Det blir ett inlägg till idag, duktigt.

Det jag skulle berätta är att imorgon har jag och den finaste i mitt liv varit tillsammans i ett helt år! :) Och jag ser fram emot måååånga fler år tillsammans med mitt hjärta som jag älskar så. Och nu till saken, innan idag sa han att han skulle iväg och handla någon bil-sak med affe så jag stannade hemma. När han kom hem så var det inte mer med det. När Affe sen hade gått så kommer han gående med en liten present som var inpackad i hushållspapper, min älskade :) Och där i hittade jag en iPod :D:D Wiiie, och en liten fin rosa också, blev så himla glad :D Nu slipper jag ta hans varje dag.

Titta på min lilla fina rosa sak! :)

& den finaste i mitt liv, massa kärlek till honom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0