Rising girl

Godmorgon!

Har varit vaken sen lite över sju, vi har tvättid idag så jaa, det var bara till att gå upp och ner i tvättstugan. Nu är vi snart färdiga med tvätten sen ska det bara få hänga och torka, och då ska vi passa på att sticka till gymmet. Idag blir det nog träning på crosstrainern och kanske lite mage på det.

Ringde läkaren innan eftersom jag har lock för örat och har haft det i en vecka nu. Hon sa att dom inte hade någon tid och väntetiden var tre veckor ungefär. Så ja, jag fick en tid den 9 juni. Hoppas bara att det går över innan dess, hon sa att jag skulle prova med nässpray!? frågan är bara om vad det ska hjälpa med, men jag ska försöka.

Senare idag ska vi hem till chrilles föräldrar och grilla, ska bli mega gott (: Fläskfilé ska vi grilla och kanske lite korv. Jag ska göra en god kyckling & pastasallad och sen får vi väl ha lite potatis eller något till det. Älskar grillat. Aja, nu ska jag inte babbla mer, ska spela lite Ps3 istället.


Kommentarer
Patricia gravid v 29

Joo det är bara bra,lite sliten bara!! sj då?

2010-05-14 @ 16:39:49
URL: http://metricia.blogg.se/
J O H A N S S O N

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN:)

ställa en fråga? (a)

2010-05-14 @ 17:13:32
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0