Syrran är här!

Tjenis!

Sitter en snabbis vid datorn medan chrille var inne i duschen, nu är han klar :) Syrran som kom hit igår sitter och spelar lite tv-spel. Snart ska vi ner till stan och köpa något till mamma, morsdag idag ju. Vet inte alls vad jag ska köpa mne får hitta på något. Idag händer inget specillet förutom att vi tvättar och har gjort sen sex imorse, höll på att DÖ när klockan ringde imorse. Miiiiiiiiip.

Och vad fan hände med melodifestivalen igår, jävla skitlåt som vann ju. Jag gillade Moldavien och Frankrike, haha och självklart lilla Danmark :) Lika gott åt sverige att dom inte fick vara med, med den dåliga låten som dom skicka vidare. Sverige är varken med i VM eller Melodifestivalen, haha!

Nej nu ska jag borsta tänderna sen ska vi ner i stan en runda, PUSS!


Kommentarer
anna

neej jag tyckte vinnarlåten var bra :D

2010-05-30 @ 14:09:24
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0