Vakna med the voice.

Hej mina vänner!

Idag är jag ledig och det är megaskönt, mindre roligt att det inte alls är någon sol.. VARFÖR? Jag som ville sola och lite så idag, bara ha en hemma-mys-dag, men det blis svårt utan sol. Jag gick faktiskt upp klockan sju för att det är tvättdags idag.. Packade ner alla kläder i våra supersnygga ikeapåsar och skulle gå ner mot tvättstugan, men hittar inte min jacka..  tänkte shit, jag har glömt den på tåget, men icke, den är hemma hos C:s föräldrar, glömde den igår. Och självklart ligger mina nycklar där i, LYCKAT KATJA! Nu kan jag inte ens gå hemifrån, kul att vi inte har någon frukost hemma =( Miiip.

Nu ska jag kolla vidare på vakna med the voice bara för det, och dricka oboy, det enda som finns hemma.

Min bästa vän, haha! Längtar tills värmen kommer till lilla Skåneland :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0