Jag har fått bakfeber!

Ojojoj, nu är det över en vecka sedan jag skrev igen, men jag suger på att blogga. Ni få stackars människor som går in här och tittar lite då och då tycker jag synd om, här händer knappt något. Ändring? Ja man kan ju alltid hoppas att jag kommer igång.


Just nu står jag och lagar mat & bakar, killarna njuter av mina nybakade muffins medan jag står här och lagar mat. Funderar på att baka ökensand efter vi ätit så jag kan ta med en liten kakburk till mamma, ska ju dit imorgon :) Lilla mamsen, jag saknar dom massor, tur att vi ska dit imorgon :) Nej nu ska jag ta ut de sista muffinsen (säger man så?) Aja, jag uppdaterar när jag känner för det. Trevlig helg på er nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0