Jag känner inte igen mig själv längre...

Då var det dags igen. Kul med så aktiva bloggare, visst? Nej men jag skriver lite då och då, och idag har jag egentligen ingen lust alls, ingen lust till något men ett inlägg kan jag skriva ändå. Om det blir något vettigt? det vet jag inte, bryr mig inte heller för den delen.

Idag är INTE min dag, allt suger, jag är sur, ledsen, irriterad jaa, allt man kan vara. Jag vill bara ligga kvar i sängen hela dagen. Jag som ville träna, men det blev inte av, sedan ska killarna spela badminton, och då ska jag inte heller med. Lika bra att stanna hemma... eller? Ska jag gå ut och hoppas på att jag får det bättre?

Jag har lite smått ångest över att jag inte varit på gymmet på ASLÄNGE, jag fattar inte vad det är med mig. Jag är verkligen inte mig själv längre, surare Katja får man leta länge efter!! Jag hoppas mitt glada och vanliga jag kommer tillbaka snart, för detta är inte roligt..

Idag ska jag även skriva klart en liten uppgift som ska in, inte rätt dag att behöva skriva sina tankar om arbetet när mina tankar är på något helt annat ställe. Skolan går för övrigt bra, vi fick godkänt på vår första lilla uppgift, eller ja, presentation. Bra jobbat! Imorgon börjar min praktik, ska praktisera en vecka på Brunnsparksskolan på förskola. Jag hoppas jag kommer trivas.

Jag har tur som har dig, älskar dig oändligt<3





Kommentarer
Nettan

puss hjärtat!!! Ibland mår man sådär. Det kommer gå över!

2010-10-04 @ 21:13:16
Nettan

puss hjärtat! ibland har man det så. Det kommer gå över snart =)

2010-10-04 @ 21:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0