Redovisningen gick kanon!

Hejhopp!

Äntligen fredag idag, veckan har gått sjukt snabbt men det ska ändå bli skönt med helg. Det händer inget speciellt faktiskt, lite filmkväll och så kanske :) Mysa bara.

Idag hade vi redovisning i skolan och jag tyckte det gick jättebra, det var roligt att se alla presentationer som var så olika varandra, det som är roligt med lite flummigare uppgifter :) Vi blev i alla fall godkända (tror jag). Lämnade in ett utkast på min slutuppgift också som jag får feedback på på tisdag, ska bli skönt att få veta om jag gjort helt fel eller jag är på rätt spår, får vi se på tisdag, så fram till dess ska jag bara chilla!

Jag hoppas att hjärtat slutar snart så jag kan sticka mot gymmet! Idag ska jag nog gå på bandet eller köra lite crosstraining, och sedan lite styrketräning.. Lite blandad träning helt enkelt. Och ikväll blir det som sagt nog lite hemmamys bara, med taco och kanske något gott till magen :) (trots att det inte är lördag än)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0