After school med tjejerna ;)

Hej min fina blogg! haha
Idag var jag i skolan från tio till tre, efter det stack ett gäng tjejer från klassen till St Gertruds som ligger en liten bit från centralen. Vi var där vid kvart över tre och fick reda på att de först öppnade klockan fyra, satte oss ute och bara njöt av det fina (men kalla) vädret. Klockan fyra tog vi ett bord och fick reda på att buffén inte öppnade förrän klockan fem, haha, jaha? Vi som var hungriga och struntat i att käka lunch eftersom vi skulle äta så tidigt.. Men det gick bra ändå, tog varsin cider eller öl och satte oss vid bordet och babblade massor, sen öppnade buffén och vi gick loss, fyllde våra små tallrikar med mat och krängde. När klockan närmade sig sju gick vi mot centralen för att åka hem.. Mycket trevlig dag och supermysigt att hitta på något med tjejerna i klassen, jag har verkligen tur som kommit i en så bra klass med världens bästa tjejer :)

När jag kom hem så var Affe&Sören här, har tittat lite tv, scrappat, suttit vid datorn och nu alldels strax börjar BB - så himla roligt. Ska hämta lite dricka sen sätta mig tillrätta i soffan :) Imorgon blir det gymmet, köpa målarfärg, kanske bäddmadrass och sedan måla om sovrummet, på kvällen drar vi ut och käkar och tar någon drink/öl/cider på något ställe i stan. Puss&kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0