Glad Påsk

Hej!

Vilken underbar dag det har varit idag. Började med ett Powerstep-pass på gymmet för att sedan sticka hem och duscha. Åkte till väla med Nettan & Chrille, gick lite där och körde sedan vidare till Chrilles föräldrar för att ligga och sola i trädgården, supermysigt. Tråkigt att jag inte tog med min bikini dock så jag satt i linne och shorts, är det lika fint imorgon ska jag dra på mig bikinin, i alla fall överdelen :) Efter lite sol där åkte vi hem och satte igång med tvätten, lagade mat, fixat & trixat med föreningen, varit ute och gått en runda, UTAN jacka :D MY GOD så skönt. Nu är vi hemma igen och chillar i soffan, snart är det dags för BB. Om vi orkar ska vi titta på en film efteråt. Glad påsk mina kycklingar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0