9 dagar kvar

Hej vänner!

Imorse gick jag & Nettan ner till badhuset för att simma lite, hela 45 minuter simmade vi med en kortkort paus bara. Det var jobbigt men det var inte förrän vi skulle upp ur bassängen det kändes i hela kroppen, jag kände mig full haha. Fan vad obehagligt men skönt. Kom på att jag inte hinner gå på Powersteppen ikväll eftersom jag ska till revisorn. Så jag promenerar till revisorn istället och sedan ska jag ner till Clas Ohlsson och byta en bagagevåg jag köpte igår som inte fungerar, jag hatar att få hem saker och märka att de inte funkar, piss!

Jag håller på att tvätta också och snart är sista maskinen klar, så skönt. Har hunnit laga potatissallad också. Efter jag varit i tvättstugan ska jag laga frikadeller och sedan ska jag VILA! Jag mår inte alls bra idag, ont i magen och mår illa. Har gjort det några dagar nu :/ Jag är inte hungrig och inte mätt, inte spyfärdig men mår illa, inte alls roligt. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, vi ska ju åka snart! Bara 9 dagar kvar idag! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0