En torsdag som en fredag

Hallå!

Hoppas ni mår bra? Jag mår underbart, kan bero på att jag är leeeedig imrgon! Woop woop. Idag har jag jobbat, som vanligt. Åkt hem och sluppit äckliga gubbar, fick dock en störd tjej framför mig som satt och sneglade bak påmig hela tiden, vad fan är det för roligt med att smygtitta på mig? haha. Idag blev det hemmagjort potatissallad med frikadeller och massvis med rödbetor för min del, jag älskar verkligen rödbetor :)

Ska nog snart gå ner till pistachia och handla hem nötter som mamma ville att jag skulle ta med mig. Chrille ska iväg vid åtta så det fär bli innan dess. Sen ska vi nog titta på Modern Family, så jävla kul. När Chrille är iväg tänkte jag lägga upp en lista på några av mina favoritlåtar (like you caare) haha, nej men vi hörs sen. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0