FEM DAGAR!!

Hallå!

Egentligen har jag inget vettigt att skriva men jag gör det ändå. Igår var vi hemma hos Nettan&Kalle och tittade på film. Limitless tittade vi på och den var helt okej, lite långtråkig i mellan åt men annars var den bra. Eller så var det bara för att jag var lite halvosugen på att titta på film som att jag tyckte den var lite långtråkig.. Aja, struntsamma, det var mysigt i vilket fall som helst :)

Idag har jag & hjärtat inte gjort något alls, bara myst och bara varit :) Nu är det bara 5 dagar tills vi åker & jag börjar få resfeber, eller har haft det länge nu men jag vill bara åka NU! Nununu! haha. Nej, nu ska jag äta en kanelbulle sen ska vi titta på film. Ha en mysig lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0