Fredag hos familjen

Hej vänner!

Sitter hemma hos mamma och väntar på att Jan och Chrille ska komma hem. Dom är nog här vid sju-halv åtta tiden. Jag, mamma och syster har nästan precis ätit, bakad potatis med kyckling och sallad, mums. Ikväll ska vi nog inte göra allt för mycket, Chrille & Jan lär vara supertrötta.. Men bara prata lite och ta det lugnt.

Imorgon ska Chrille fixa något till sin cykel i stan så då ska jag & mamma promenera med hunden och gå förbi min Olde (gammelfarmor) och hälsa på henne. Hon mådde tydligen inte så bra så ska förbi och prata med henne lite. Sedan får vi se vad vi ska hitta på, har inte riktigt planerat att göra något speciellt.. kanske åka ut till marknaden i gislöv (låter inte så lockande).. Det ska dock vara fiiint väder imorgon så ute vill jag vara, vill få lite sol på min vita kropp. Nu ska jag titta lite tv och dricka lite pepsi max. Ha en mysig fredag.


Kommentarer
Tua

allt bra med dig?

Kram!♥

2011-08-05 @ 22:17:53
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0