SNART!

Idag har varit en riktig tvätt&städdag. Vaknade klockan sju och satte igång med tvätten, vid nio började jag städa och klockan tio kom Chrilles mamma & hjälpte mig med ugnen som nu ser ut som ny invändigt :) Hon tvättade inne och jag tog alla plåtar.. Det gick hyfsat snabbt och smidigt. När vi var klara sprang jag ner till Åhlens för att köpa lite inför resan & sedan letade jag efter en reseadapter men självklart hade dom ingen, får kolla i stan imorgon. Nu har jag precis satt mig ner för att ta det lite lugnt innan jag ska träna med Anna klockan 5.

Jag ringde & bokade tid till ansiktsbehandling imorgon så klockan tre ska jag vara där, ska bli sååå skönt! :) Ikväll ska Chrille & jag måla klart lite här hemma så det blir färdigt.. Ska ner i tvättstugan igen, sista vändan nu. Äntligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0