Tonight!

Tjaaa!

Idag är jag glad, mycket glad! Jag struntade i träningen och tog sovmorgon, det gillas. Jag har börjat plocka fram lite saker som ska packas ner för inatt åker vi. Hörde ni, VI ÅKER INATT! Woohoo, detta kommer bli galet roligt. Jag har bokat tid till ansiktsbehandling idag så kvart i tre ska jag dit, underbart. Innan dess ska jag bara vara hemma och skriva ut det sista till resan & packa lite och sedan gå till stan för att köpa en reseadapter, jag hoppas verkligen att dom har en. Annars får jag köpa en svindyr för 300 spänn på flygplatsen (I hope not)..

Nu ska jag ladda ner lite musik så jag har massa att lyssna på på flyget, ska köpa tidningar också ju, lite korsord så jag håller mig sysselsatt haha. Blir så snabbt uttråkad. Aja, vi hörs senare i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0