Fredag med idol och massa mys!

Sista dagen på praktiken idag och det gick jättebra. Det var inte många barn kvar efter ett idag så dagen var ganska tråkig. Vid halv tre sa dom till mig att jag kunde gå hem så det gjorde jag vid tre-tiden. Veckorna har gått snabbt och jag ser fram emot att gå i skolan igen faktiskt.
Idag kommer mamma och syster hit, det kommer bli en riktig myshelg. Idag ser vi idol, äter pizza och lite cheesecake till efterätt! Ska man äta onyttigt så ska man göra det fullt ut.
Från och med måndag måste nyttiga Katja komma tillbaka, vet inte vad som hänt mig. Tror det är dessa juletider som förstör lite för mig, allt onyttigt är tusen gånger mer lockande än tråkig sallad till exempel..
Trevlig helg på er, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0