Frisören, pluggat, handlat julklappar...

Har varit hos frisören idag, får ta en bild på hur det blev till er! Orkar inte nu, eller kanske. Får se när jag skrivit klart, annars får det bli en annan dag. Efter frisören åkte jag och Anna hem till mig för att plugga. Vi kom igång och satt och skrev i typ två och en halv timme. Sedan var klockan fem. Anna gick hem och jag och hjärtat tog bussen till väla för att handla julklappar. Nu är vi klara med det och det känns underbart skönt. Imorgon ska jag och Anna gå på shape kl 9 sedan blir det plugg all day long som sedan avslutas med despan! I love it! Måste köpa boxen sen när säsong åtta finns på dvd. Ska se om jag orkar ta ett foto till er. I'll be back.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0