Idag

Har haft två fantastiskt mysiga dagar i Köpenhamn med hjärtat mitt. Vi var på tivoli och tittade runt lite, åt gid middag, gick på ströget och shoppade, åt på Hard Rock, åkte till fields och tittade lite och bara njöt av varandra. Hotellet låg precis bredvid ströget så det var skönt, nära till allt. Vi shoppade en hel del, mest på rean. Lägger in bilder sen på vad jag köpte :) Massa fint.

Idag är det nyårsfirande som gäller, ska bli roligt trots att jag inte är så sugen. Har beställt mat så vi slipper laga i alla fall! Ska ha på mig en ny klänning jag köpte i Köpenhamn, visar den sen ;) Ska ha med min kamera idag för vi ska ta en MASSA bilder! Nu tittar jag på 90210 innan jag ska börja fixa mig. Ha en trevlig nyår och ta det lugnt med alla smällare och grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0