Min dag

Kul att jag försöka uppdatera under dagen men inget har dykt upp på bloggen. Störigt! Jag har i alla fall varit nere i Trelleborg för at lämna köttet vi köpte igår. Det var ganska mycket och tungt så för att slippa bära julklappar, kläder och kött sen när vo ska ner där och fira jul så passade jag på att åka dit med köttet idag och samtidigt umgås lite med syster och Jan som också var hemma. Mamma jobbade men kom hem innan jag gick så jag hann träffa henne också. Åkte därfirån vid halv fyra och åkte direkt till gymmet och gick på BodyCombat. Grymt pass för benen, herrejävlar.. och jag som redan har träningsvärk i benen. Imorgon ska jag gå på BodyBalance tror jag. Jag ska baka och tvätta på dagen så det hade varit skönt att komma iväg och träna också. Speciellt nu innan all julmat och godis ska ner i kistan...
Fick hem mina nyårsskor idag! Whio, lägger upp bilder på dom i ett annat inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0