Uppsatsskrivande

Ja men hallå!
Idag har jag varit i skolan och lyssnat på en föreläsning om analys.. ganska ointressant men så är det ibland. Efter föreläsning satte jag och Anna oss i biblioteket och letade reda på alla böcker vi skulle använda till vår uppsats, sedan satt vi och började skriva. Det är inte det lättaste att börja men jag tycker att vi kom igång bra. Nu är det bara till att fortsätta skriva så är vi snart klara! Det kommer bli så bra så. Vi tog fyra tåget hem så nu sitter jag hemma och tittar på tv. Chrille sover minsann, han har inte ens vaknat och sagt hej till mig haha. Får väcka honom snart, annars kommer han inte kunna sova inatt..
Jag har lust att ändra om designen på min blogg, inte helt utan mest färgerna tror jag. Allt annat är jag väl nöjd med, orkar inte gra om allt, det tar så sjukt lång tid ju.
Imorgon är det ännu en skoldag som väntar. Innan skolan kommer Anna hit så vi kan skriva vidare på vår uppsats.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0