Vi skriver så det ryker!

Började dagen med ett shape-pass. Underbart pass, varför har jag bara varit där en gång tidigare? Sjukt jobbigt och mina knä klarade passet, jag fick dock ont efter passet..
Efter träningen stack jag och Anna hem till Nancy för att låna lite böcker sedan hem till mig för att skriva vidare på uppsatsen. Vi började vid halv tolv och slutade skriva runt halv sju. Så, min dag har jag spenderat med att plugga och konstigt nog tycker jag att det är roligt! Bra att jag tycker det, tiden går så snabbt. Inte långt kvar på uppsatsen nu, jag och Anna är dream-team när det gäller uppsatser.. eller skoluppgifter över huvudtaget.. eller när det gäller alllt :D haha
Nu ska jag lägga mig, ska fortsätta med uppsatsen imorgon! Sedan blir det fredagsmys med Anna hela dagen lång.


Kommentarer
Patricia

Hej sötis! jag vill ha enkel och ren design, kan inte du hjälpa mig?

2011-12-16 @ 09:12:30
URL: http://metrician.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0