Frikadeller

Hejhopp!

Idag är jag ledig från skolan så jag tog en sovmorgon, dock bara till nio för sen kunde jag inte sova mer. Jag fick i alla fall sova tills jag vaknade själv och inte av det jävla alarmet, i hate it! Jag har inte gjort något speciellt på min lediga dag, bara tagit det lugnt. Just nu står jag och steker frikadeller till min älskling så han har mat när han kommer hem från gymmet. Idag blir det potatissallad och frikadeller för hans del, jag själv ska äta chicken nuggets med sallad, mums. När jag är klar här ska jag nog sätta på Saw 7 som ingen vill se med mig, så jag får passa på att se den nu istället när jag är ensam.. Sedan tänkte jag läsa lite kurslitteratur också, boken är ganska svår så mitt mål idag är att läsa en halvtimme, då borde jag hinna läsa lite i alla fall. Halv sex ska jag & Anna på ett powerstep-pass, woho! Det ska bli roligt & svettigt såklart :P Dags att titta till maten, Puss&Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0