HELG!

Freeedag idag, det är väl skönt?
Idag var sista dagen på praktiken för denna gången och vi hade en liten mysfredag. Bakade chokladbollar innan lunch och etfer lunch tittade barnen på film och åt sina chokladisar :) Filmen drog ut på deras skoldag lite och de slutade tjugo över ett istället för tio över.. Sedan plockade vi undan lite sen gick jag också hem. På måndag är det back to school som gäller, har MASSOR att läsa och känner inte riktigt för att ta tag i det än. När jag gick ut på praktik tänkte jag att jag skulle läsa typ 30 sidor varje dag så hade jag hunnit läsa ut den boken under dessa två vceckorna i ganska sölig takt, men tror ni att jag har öppnat boken än? Nope, fuck det. Jag måste i alla fall börja läsa på tåget så jag slipper göra det hemma. Nej, nu ska jag försöka hitta på vad vi ska ha till middag idag. pUss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0